Veelgestelde vragen

Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen hebben wij de meest gestelde vragen en antwoorden in een overzicht geplaatst. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Filter op jouw vraag
Filter op jouw vraag
Ik wil een zakelijke bestelling plaatsen. Hoe kan ik dat doen?
Voor het plaatsen van een zakelijke bestelling dien je contact op te nemen via info@biologischekaas.nl.
Hoe lang kan ik de kaas vacuüm bewaren?
Wij snijden de kaas vers en verpakken deze zorgvuldig. Vacuüm verpakt blijft de kaas 6 tot 7 weken houdbaar.
Zijn jullie producten milieuvriendelijk verpakt?
Ja. Onze producten worden verpakt in gerecyclede vacuüm zakken en de bestellingen worden geleverd in hergebruikte kartonnen dozen.
Zijn al jullie kazen van biologische komaf?
Ja. Al onze kazen zijn van biologische komaf. Ons SKAL nummer is 112312.
Hoe kan ik contact opnemen?
Je kunt contact opnemen door te bellen naar 06 485 696 35 of te mailen naar info@biologischekaas.nl.
Hoe snel ontvang ik mijn geld na retourneren?
Het aankoopbedrag van jouw bestelling zal, na ontvangst, binnen 24 uur overgemaakt worden naar het bij ons bekende bankrekeningnummer.
Moet ik betalen om een product te retourneren?
Wanneer het versproduct niet aan de gestelde kwaliteitseisen voldoet of beschadigd, ben je vrij van retourkosten. In andere gevallen is retourneren niet mogelijk.
Mag ik producten altijd retourneren?
Het retourneren van versproducten is mogelijk wanneer de producten niet voldoen aan de gestelde kwaliteitseisen of beschadigd zijn tijdens transport. Een retouraanvraag kun je regelen door te mailen naar info@biologischekaas.nl. Zorg dat er een geldige reden en/of foto is bijgevoegd.
Heb je een verkeerd product besteld, ben je niet tevreden of is er iets beschadigd?
Geen probleem! Laat het ons binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling weten. Zorg dat je het ordernummer bij de hand hebt.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij een PostNL-punt?
Ja. De bestelling kan afgehaald worden bij een PostNL-punt. Dit kun je aangeven in je PostNL account.
Er staat dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?
Vervelend! In dit geval is het verstandig om contact met ons op te nemen. Zorg dat je het ordernummer bij de hand hebt.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja. Je kunt de bestelling kosteloos afhalen op een van onze markten. Dit kun je tijdens het bestelproces aangeven.
Aan welke landen leveren jullie?
Wij leveren aan Nederland, België, Frankrijk en Duitsland.
Hoe kan ik een kortingscode invoeren?
Een kortingscode invoeren kan op de 'Winkelwagen' pagina tijdens het afrekenen.
Hoe weet ik of mijn betaling is gelukt?
Zodra de bestelling is afgerond, en is afgerekend, ontvang je een bevestigingsmail in het door jou opgegeven mailadres.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons betalen via verschillende betaalmethodes. Welke dat zijn is zichtbaar op zowel de 'Winkelwagen' als 'Afreken' pagina.
Wordt de kaas vacuüm verpakt?
Ja. Alle kazen worden bij ons vacuüm verpakt.
Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?
Zodra de bestelling is afgerond, en is afgerekend, ontvang je een bevestigingsmail in het door jou opgegeven mailadres.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Zodra de bestelling is geplaatst, kan deze niet meer worden geannuleerd. Wil je de bestelling, om wat voor reden dan ook, toch annuleren? Neem dan contact met ons op.
Is er een minimum bestelbedrag?
Er is geen minimum bestelbedrag. De bezorgkosten voor Nederland bedragen €6,95. Voor België, Duitsland en Frankrijk bedragen de bezorgkosten €10,95. Bij bestellingen boven de €25,- zijn de verzendkosten gratis voor Nederland, België en Duitsland. Voor Frankrijk zijn de verzendkosten gratis bij bestellingen boven de €50,-.

Exclusieve kortingen? 👀

Schrijf je nu in en ontvang €5,- cadeau.

"*" geeft vereiste velden aan